Partners

Carings geeft niet alleen inzicht in (delen van) kwaliteit, maar gaat ook een stap verder om de zorgondernemer te helpen om zijn organisatie te verbeteren.

Daarom zal Qualizorg met partners de helpende hand reiken en oplossingen (interventies) aanbieden die je helpen te verbeteren op onderdelen waar je zelf wilt verbeteren. Dit is enkel een suggestie. Jij bepaalt zelf of en hoe je iets gaat aanpakken.

Het kan zijn dat we dit in de toekomst gaan doen met landelijke events, maar tot die tijd kun je zelf contact opnemen met een partner. Uiteraard helpen wij ook graag. In de toekomst zullen we het aantal partners uitbreiden.

Ook partner worden? Neem contact op!

ZorgPromotor

ZorgPromotor is hét gespecialiseerde (online) marketing & communicatiebureau binnen de zorg. ZorgPromoter kan op elk vlak van praktijkcommunicatie adviseren tot compleet ontzorgen. Van plan naar praktische uitvoering; voor alle communicatie kun je bij ZorgPromotor terecht. ZorgPromotor zorgt ervoor dat je praktijk op de kaart komt te staan!


Interventie

Met bijvoorbeeld de Qualiview Bedrijfsvoeringstool als meetinstrument binnen Carings krijg je een goed beeld van je marketinginspanningen ten opzichte van andere praktijken. Wil je verbeteringen in de praktijkcommunicatie doorvoeren met als doel meer directe instroom zonder doorverwijzing of wil je een bepaalde specialisatie gerichter onder de aandacht brengen van een (nieuwe) doelgroep? ZorgPromotor kan je hierbij helpen!


Carings & Marketing

Communicatie en promotie zijn belangrijke tools om je organisatie op de juiste manier bij je doelgroepen onder de aandacht te brengen én te houden. Marketing is dus een belangrijk aspect binnen je bedrijfsvoering en daarom als onderwerp opgenomen in de Qualiview Bedrijfsvoeringstool.

Fys’Optima

Fys’Optima en haar praktijken geloven dat vrijheid in praktijkvoering leidt tot het beste praktijkresultaat. Door samenwerking, kennisdelen en de praktijk te faciliteren kan de Fys’Optima-partner zich focussen op daar waar zij goed in is: zorg verlenen aan haar cliënten.


Interventie

Al ben je vakinhoudelijk nog zo’n goede fysiotherapeut echter wanneer de hospitality van de praktijk en/of therapeut te wensen overlaat kiest de patiënt voor een ander. Fys’Optima heeft een kapstok ontwikkeld die de praktijk en de therapeut meeneemt op de patiënt reis. We geven je daarbij geen ogen maar leren je kijken. Geen trucjes maar vanuit de beleving de klantervaring overtreffen. Alleen voor diegene die willen.


Carings & Hospitality

Hospitality, ook wel gastvrijheid, speelt een belangrijke rol in de beleving die je cliënt heeft bij je organisatie. In 2020 zullen we hospitality integreren in Carings.

IPO online

IPO-online.nl is een scholingsinstituut in de paramedische zorg. Het online platform is erop gericht om de individuele professionele ontwikkeling (IPO) in de paramedische zorg eenvoudiger, leuker en sneller te maken. Vanuit ‘Zorg voor Werkplezier’ wil de organisatie zorgprofessionals in hun kracht zetten door zo efficiënt mogelijk aan kwaliteitszaken & professionalisering te werken door leuke en innovatieve (online) scholingen te organiseren met praktische hulpmiddelen binnen de gestelde kwaliteitscriteria.


Interventie

Iedereen die bij het Kwaliteitsregister Paramedici (KP) is ingeschreven moet zichzelf blijven ontwikkelen. Op basis van Carings helpen wij in beeld te brengen waar de ontwikkelbehoeften van een zorgprofessional ligt. IPO-online helpt je, met geaccrediteerde begeleiding, bij de IPO-fasen binnen de geldende kwaliteitscriteria vanuit Kwaliteitsregister Paramedici (KP). Dit doen we met een speciaal ontwikkeld online platform met diverse podcasts, formats, activiteiten-toolbox en IPO-generators. Direct aan de slag, óf in je eigen tijd & tempo werken aan je IPO om kwaliteitsgeregistreerd te blijven.


Carings & Competenties

Het is de patiënt die een waarde toekent aan de behandeling van zorg. De mate van het functioneren van zorgverleners, zijn of haar werkplezier, en het beschikken over de juiste competenties zijn van invloed op de kwaliteit van zorg die hij of zij verleent. Maar ook, hoe staan deze thema’s in relatie tot elkaar of in relatie tot mijn bedrijfsvoering, samenwerkingspartners, klanttevredenheid (PROMs en PREMS), tot andere zorgprofessionals en/of zorgorganisaties. Kortom, elke zorgorganisatie, klein- of grootschalig, is gebaat bij een vitale organisatie met gekwalificeerde, gemotiveerde en bevlogen medewerkers. De competentieniveau van je medewerkers, het werkgeluk en de 360 graden feedback zijn daarom belangrijke instrumenten als het gaat om de algehele kwaliteit van zorg om je organisatie verder te verbeteren. Dit geeft duurzame en flexibele zorgorganisatie.